Concert op een zwoele locatie: JAZZ AT THE LAKE

Omdat veel leden van onze sociëteit in de zomermaanden niet op vakantie zijn, organiseert de Culturele Commissie op 21 juli een bijzonder concert in de Buitensociëteit aan het Paterswoldsemeer. Een plek waar het goed toeven is, met een prachtig uitzicht over het meer en bij hopelijk goed weer een fantastische uitloop op het grote terras. Horeca is uiteraard aanwezig.

Jazz at the Lake

Met een optreden van The Spinning Side Band, een trio van pianist Boelo Klat (bekend van zijn  trio: Klatwerk).

Uitvoerenden:

Boelo Klat piano

René van Astenrode drums

Ferdinand Rikkers contrabas

Toegang: voor leden van de Harmonie gratis toegang, niet-leden betalen € 10,00

Locatie: Buitensociëteit , Meerweg 227 in Haren

Aanvangstijd: 15:00 uur

Omdat we willen weten op hoeveel publiek we kunnen rekenen, graag opgave op het volgende mailadres: cultuuropzondag@societeitdeharmonie.nl

Rubriek: Algemeen, Kunst & Cultuur, Concert door Ellen Brand