Communicatieteam zoekt versterking

Wie wil Wiendelt Hooijer helpen bij het plaatsen van berichten op de website en het versturen van de nieuwsbrief? Wiendelt in nu de enige die algemene berichten plaatst. Tijdens vakantie of ziekte is er geen vervanging. Bovendien is Wiendelt de enige die paraat is voor technische ondersteuning bij vergaderingen en presentaties. Als hij zelf meezingt in het koor is er dus iemand anders nodig. De vraag is daarom:
1. Wie wil Wiendelt helpen bij het plaatsen van berichten op de website en het versturen van de nieuwsbrief? Je krijgt alle uitleg die nodig is. Heb je enig gevoel voor ICT? Dan kun je het.
2. Wie wil helpen bij technische ondersteuning voor de beamer en geluid?
Mail naar Wiendelt of bel hem als je meer wilt weten: 050-3136027.

Rubriek: Algemeen door M.C.M. Spaltman