Foto flyer april 2019

Brochure met nieuwe kalender is weer beschikbaar

Er is weer een nieuwe brochure beschikbaar! De brochure bevat naast de activiteitenkalender voor de komende periode ook een korte tekst met foto van het buikdansen en van de tekentafel die we tegenwoordig hebben. Je ziet: Sociëteit De Harmonie bruist van levendigheid. Er zijn genoeg brochures om ze uit te delen aan buren en bekenden. Dus neem vooral een stapel mee en deel ze uit. Of mail je vrienden de digitale versie van de brochure Harmonie (pdf). Diverse activiteiten zijn toegankelijk voor introducees en nog gratis ook; zoals de concerten.

Rubriek: Algemeen door M.C.M. Spaltman