Brochure met activiteiten Harmonie vanaf februari is klaar

De nieuwe brochure van Sociëteit De Harmonie is klaar. Je herkent hem aan de groene kleur, de vorige ws geel. Alle activiteiten die nu bekend zijn staan erin. Dat neemt niet weg dat er nog meer bij kan komen, dus let op de website voor de actuele stand van zaken. Er zijn voldoende brochures om ze ruim mee naar huis te nemen en te verspreiden waar je kunt. Nieske zorgt voor alle instellingen waar veel potientiële leden komen. Dankjewel Nieske!

Mail je vrienden

Tip: Mail je vrienden die mogelijk interesse hebben in de Harmonie of die je wilt uitnoodigen voor een specifieke activiteit eenvoudig de link naar de pdf van de brochure van februari 2019.

Rubriek: Algemeen door M.C.M. Spaltman