Boek over societeit de harmonie voorkant
Boek over societeit de harmonie achterflap Boek over societeit de harmonie inhoudsopgave h

Boek over Sociëteit de Harmonie weer verkrijgbaar

'De Harmonie, eens het culturele centrum van Groningen', het unieke boek, geschreven door ons helaas onlangs overleden lid Jan Minderhoud, is weer verkrijgbaar. Het boek geeft op prachtige wijze de geschiedenis weer van onze Sociëteit vanaf haar oprichting in 1840 tot en met 2007. Zeker nu de Sociëteit dit jaar haar 175-jarig jubileum viert, biedt dit boek een unieke mogelijkheid onze geschiedenis te leren kennen en te herbeleven. Het boek is te koop voor leden van de Sociëteit ad € 10 en voor niet leden ad € 12,50. Maak het bedrag over op gironummer NL05 INGB 0000 9438 37 t.n.v. Sociëteit De Harmonie, onder vermelding van 'Boek De Harmonie' en je naam en adres. Vervolgens wordt het boek voor je klaargelegd op de Sociëteit. Het boek kan ook thuis worden bezorgd. Maak in dat geval € 15, resp. € 17,50 over. Als het boek naar België of een ander land in Europa moet worden verstuurd, kost het € 22,50.

Rubriek: Algemeen door Ruud Boelens