Algemene ledenvergadering op 2 juni en op 1 september

Het interim-bestuur van de Sociëteit nodigt de leden hierbij uit voor een algemene ledenvergadering op 2 juni 2016.  Op de agenda staan onder meer de begroting 2016-2017 en de beleidsplannen van diverse commissies. De stukken voor deze vergadering zijn te raadplegen op het besloten deel van de site onder Informatie/Documenten. Daarvoor moet je wel ingelogd zijn.

Op 1 september 2016 zal het toekomstplan op een speciaal daaraan gewijde ALV behandeld worden. Dan zal ook de besluitvorming rond benoemingen van bestuursleden en commissievoorzitters plaatsvinden.

Rubriek: Algemeen door Antoinette Borchert