Schermafbeelding 2021-10-07 om 15.14.55
Schermafbeelding 2021-10-07 om 15.15.40

Programma Landschapstafel donderdag 28 oktober a.s. naar het oude Suikerunieterrein in Stad.

28 oktober 2021 14:00

De wandeltocht vindt plaats ’s middags vanaf 2 uur en duurt ongeveer twee en half uur.

Programma:
We zien nieuwe natuur, die zich razendsnel heeft ontwikkeld. We gaan langs locaties waar onderwijs gegeven wordt (Terra) in die natuurlijke omgeving.
We bezoeken allerlei bedrijfjes van zeer uiteenlopende aard  en op het gedeelte het dichtst bij de laan 40-45 komen we bij nog weer andere bedrijven die op het gebied van woningbouw innovatief bezig zijn.
Er staan al huizen die bewoond worden.
Daar is  ook de horeca en het evenementen terrein. We kunnen bovenop de wolkenfabriek borrelen na afloop. We moeten dan wel vijf trappen op! Met een prachtig uitzicht over de stad, dat wel.
Of we kunnen beneden wat drinken. Daarna sluiten we af aan de overkant van de Bietenbrug. In het voormalige pand van meubelzaak Snippe staat een fraaie maquette van het geheel.
Deze excursie wordt georganiseerd door Gerard en Mick, de mannen van ‘Struun’n”, die ons vorig jaar meenamen op de fiets langs de panden van de Scholtens-dynastie.
De kosten voor de excursie bedragen € 15,- p.p.   te voldoen op bankrekening nummer NL44 INGB 0009 104327 t.n.v.De Harmonie o.v.v. Suikerunie.

Graag aanmelden op: landschapstafel@societeitdeharmonie.nl

Carla Alma