foto Tous les Oiseaux d’Europe

Optreden Koor Tous les Oiseaux d’Europe

26 maart 2023 15:30

Al 15 jaar behoort de Groningse vocal group 'Tous les Oiseaux d’Europe' tot de landelijke top in de lichte muziek. De 20 zangers en zangeressen bieden een afwisselend programma met uitdagende arrangementen, veelal van de eigen dirigent, pianist en arrangeur Hans Kaldeway.
Behalve met een prachtige koorklank weet het koor het publiek tevens te boeien met een overtuigende podiumuitstraling.
Het repertoire bestaat uit een selectie popsongs van de 60-er jaren tot heden, van onder andere Billie Eillisch, OK GO, Joni Mitchell, Kovacs, Bertolf, Blur en Jason Derulo. Soms zijn dat bekende nummers, maar vaak ook juist de nog niet zo bekende pareltjes.
U kunt 'Tous les Oiseaux d'Europe' beluisteren via https://www.youtube.com/watch?v=JwTITo9-cC4 -opgenomen in coronatijd-, op I-tunes en Spotify of neem een kijkje op de site www.tlode.nl

Voor Harmonieleden is de toegang gratis, niet-leden betalen 5 euro.

Aanmelden voor dit concert via cultuuropzondag@societeitdeharmonie.nl

Rubriek: Algemeen, Kunst & Cultuur, Koor, Concert door Ellen Brand