Austria

Oostenrijkse heerlijkheden

23 november 2023 20:00 24 November 2023

Het wordt weer tijd om de wijn te proeven. Ditmaal de Oostenrijkse wijn. Vandaag gaat het voornamelijk over wijnen die hier gemakkelijk te krijgen zijn, maar in januari komt een vervolg met heuse Oostenrijkse wijnboeren. Zegt het voort! Jodelahiheee

Het proeven zal drie verschillende soorten Gruner Veltliner en drie soorten Zweigelt betreffen, maar er zullen ook twee direct uit Burgenland geimporteerde wijnen meedoen. De avond zal weer met zang en harmoni-caspel worden opgeluisterd en begint om 8 uur.

Deze proeverij is te zien als voorspel van een proeverij begin volgend jaar van wijnen uit het Burgenland in aanwezigheid van de Wijnboeren zelf. Daarover hoort u later meer.

Het maximum aantal voor 23 november is bereikt dus intekenen is niet meer mogelijk. Denk er om dat uw intekening pas geldig wordt bij overmaking van 20 euro voor leden en 30 euro voor niet-leden onder vermelding van de voor en achternamen van de proevers. Het banknummer is  NL44INGB0009104327 tnv Sociëteit De Harmonie.

Aanmelding voor de reservelijst via: culinairetafel@societeitdeharmonie.nl

SERVUS

Pieter Dieben & Hans von der Sande