Muzikale wandeling

6 september 2022 14:00

Houd je van wandelen en van klassieke muziek?

Loop dan mee met de muzikale wandeling op dinsdagmiddag 6 september. We starten op de Grote Markt en eindigen bij het Grand Theatre. Onderweg lopen we langs locaties waar klassieke muziek de afgelopen eeuwen een belangrijke rol heeft gespeeld. We luisteren naar passende muziekfragmenten en horen iets over de historie van het betreffende pand. En dat alles in onze eigen stad!

Uw gids is Yvonne van den Berg, voormalig muziekprogrammeur van De Oosterpoort en betrokken bij de Luistertafel Klassiek op onze societeit.

We verzamelen om 14.00 buiten bij de deur van de Harmonie. Reken op ongeveer twee en half uur met luisteren en lopen. Een eventuele korte horecapauze is voor eigen rekening.

Aanmelding:  landschapstafel@societeitdeharmonie.nl onder vermelding van 'muzikale wandeling'. Het aantal deelnemers is maximaal 12 en er zijn geen kosten aan verbonden.

Bij overinschrijving wordt de wandeling op 13 september, bij voldoende deelname, herhaald.

Rubriek: Algemeen, Kunst & Cultuur, Klassieke muziek door Ellen Brand