Schermafbeelding 2022-04-13 om 14.19.45

Een knallende muzikale avond met de finalisten van de televisie show The Voice Senior

20 mei 2022 20:00

Een knallende muzikale avond in de Harmonie, met de finalisten van de televisie show The Voice Senior: Lou Leeuw,

Ronald Nihot en Johan Haak! Aan het front Lou Leeuw, de bestorming van de Groningse pop muziek, plús onze eigen 'Artiest'  Rieks is er ook bij!

Zij speelden in talloze bands met o.a. Nina Hagen, Cuby and the Blizzards en Herman Brood, dus dat beloofd wat.

Om de avond goed te organiseren; stuur een mailtje naar cultuuropzondag@societeitdeharmonie.nl

*Met hoeveel bezoekers denk je te komen? Laat het weten, vol = vol! Enne; Dat willen wij! Gezelligheid gegarandeerd! Tot dan.

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl