Gezelschap

De vroege Herfstjas kan weer aangetrokken

29 september 2022 19:30

Nog even en het is zover: de herfstjas kan weer aan. Velen van U zullen wegens het voorspelde beestenweer gemeend hebben toch maar niet op wandeltocht te gaan en waar is men dan beter dan in de goed verwarmde sociëteit de Harmonie? Zeker wanneer men al bitterballen gebruikend een goed glas drinkt met leuke mensen en daarbij ook nog iets nuttigs doet, namelijk de troeven tellen en ze vervolgens kundig uitspelen. Denk er om dat als de maat een kale nel heeft, U niet met troefboer moet uitkomen!

De eerste nel, al of niet kaal, zal op de tafel gekletst worden op Donderdag 29 september om half acht.

U heeft enkele dagen de tijd om u op te geven en sommigen gaven zich inderdaad al eerder op, maar een kattebelletje naar klaverjassen@societeitdeharmonie.nl kan toch geen kwaad. Komt allen en neem een leuk maar voor u overbodig dingetje mee, zodat iedereen een prijs kan krijgen. U moet het eigenlijk zo zien: Uw overbodige dingetje is voor een ander een ware schat.

Rubriek: Algemeen, Kaartspelen door J.P. van de Sande