VlZSSk5XVlhTWGxPVjJoS1UwWndkMWt5TlZkbFp6MDk=

Alle activiteiten afgelast tot eind mei 2020. (Update)

22 april 2020 31 May 2020

Sociëtiet De Harmonie is gesloten tot eind mei. Dit is een veiligheidsmaatregel om het Corona Virus buiten de deur te houden, leden, Horeca medewerkers en gasten te beschermen. Alle in deze agenda genoemde activiteiten gepland tot dan, zijn met ingang van vrijdag 13 maart afgelast.

Dit zijn de maatregelen - afgekondigd door het kabinet - die voor ons van speciaal belang zijn en doorslaggevend voor het besluit  van het bestuur om de sociëteit geheel te sluiten tot eind mei:

• Bijeenkomsten met meer dan 100 personen worden in heel Nederland afgelast. Dat geldt ook voor publieke locaties zoals musea, concertzalen, theaters, sportclubs en sportWedstrijden.
  • Voor kwetsbare personen geldt: (ouderen en personen met verminderde weerstand) vermijd grote gezelschappen en openbaar vervoer. In het algemeen wordt mensen dringend verzocht om bezoek aan kwetsbare personen te beperken.
  • De maatregelen gelden voor heel Nederland tot en met 30 mei. Vragen en antwoorden die volgen uit deze nieuwe maatregelen vind je op www.rijksoverheid.nl/coronavirus.

Het bestuur volgt de ontwikkelingen op de voet en zal iedereen via de website en de nieuwsbrief op de hoogte houden van eventuele veranderingen in de aanpak en van het moment waarop we weer open gaan. Tot nader order van het kabinet duurt de sluiting vooreerst tot en met 20 mei.

Rubriek: Algemeen door M.C.M. Spaltman