Dauwtrappen

26 mei 2022 6:00

Vanuit de landschapstafel:
We gaan, net zoals we dat in het jaar vóór de pandemie deden, weer dauwtrappen.

Zoals de traditie dat gebiedt, doen we dat op Hemelvaartsdag, donderdag 26 Mei en we starten om 6 uur in de ochtend met lopen. Vanaf het Waarhuis te Aduarderzijl (NB: voor de niet-kenners: een Waarhuis was ooit het huis van een sluiswachter), nu al weer vele jaren de mooie en gastvrije uitspanning van Wouter en Rika.

Na een matineuze wandeltocht zullen we daar ook weer terugkeren om te genieten van een heerlijk ontbijt dat de gastheer en – vrouw voor ons bereiden. Wellicht met enkele voorjaarsklanken op vleugel of accordeon.
De route van de wandeltocht wordt bedacht en begeleid door onze eigen landschapstafel-coördinator Carla Alma. En u kunt zich hiervoor ook bij haar aanmelden op het volgende adres: landschapstafel@societeitdeharmonie.nl

Na aanmelding ontvangt u details over adres, duur van de wandeling en de kosten.

Rubriek: Algemeen, Landschap door Ellen Brand