BoekpresentatieBoekpresentatie: Wereldbaan in blauw

17 september 2020 16:30

Boekpresentatie Wereldbaan in blauw

Op donderdag 17 september zal Dineke Uildriks haar nieuwste boek presenteren.
In Wereldbaan in blauw vertellen verschillende hofmeesters, steward(essen) en pursers hun persoonlijke verhaal over hun tijd bij de KLM.
De verhalen zitten vaak vol humor en bijzondere ervaringen.
Soms zijn de verhalen heftig, omdat vooral in de beginperiode van KLM er nog wel eens ongelukken gebeurden. Dat Dineke zelf heeft gevlogen maakt dat het boek net wat extra’s heeft.
In een tijd waarin we bijna nergens meer naar toe kunnen vliegen, is dit boek een geweldige uitkomst om toch het gevoel te hebben even weg te zijn.
Dineke Uildriks stond vijf jaar voor de klas voordat ze ging werken als purser bij de KLM. In de jaren tachtig schreef ze verschillende columns voor de kranten van de Drents Groningse Pers.
Het boek zal worden aangeboden aan Ruth Peetoom.

Bij de boekpresentatie  zal de muzikale omlijsting verzorgd worden daar Jan van Domburg, Jaap Folkers en Joop van der Geest.

Aanvang van het programma: 16.30 uur.

Aanmelden:boekpresentatie@societeitdeharmonie.nl

De toegang is gratis