Knipkunst

Klaverjassen

Er zijn, nu we nog maar vage herinneringen hebben aan avondklokken en mondkapjes, al weer heel wat troeven op tafel gegooid en heel wat doormarsen gemaakt. We zijn voornemens de roemvolle stijgende lijn voort te zetten. Intussen is de prijzenpot door een slimme regeling eindeloos groot geworden. Dingen die in uw huis overbodig zijn geworden (behalve misschien boeken, want daar hebben we al een hele voorraad van) neemt u mee en als prijs kiest u dan iets wat door een ander is meegenomen. Dit is het zogenaamde RUILJASSEN: iedereen prijs!!!

Het prille begin: klaverjassen is in januari 2018 gestart op de laatste donderdagavond van de maand en dat is zo gebleven. Maar ook elke middelste maandagavond van de maand is er gelegenheid tot kaarten!

Het schema voor 2024 tot de vakantie

Maandag                         Donderdag

15 jan                              25 jan

12 febr.                            29 febr

11 mrt                              28 mrt

15 apr                              2 mei

13 mei                           30 mei

17 jun                               27 jun

Contactpersonen klaverjassen

Contactpersonen zijn Hans van de Sande, Ellen Brand en Jack Blaauw.

Als je mee wilt jassen moet je je aanmelden: stuur een mail naar klaverjassen@societeitdeharmonie.nl  Dit kan tot enkele dagen voor de geplande tijd. Daarna is het, in verband met staande nummers, niet zeker of je mee kunt doen.

Ook gasten die geen lid zijn van De Harmonie zijn welkom! Een mooie manier om eens te komen kennismaken.

Klaverjassen

Klaverjassen algemeen

Bekijk de actuele berichten

Agenda - Klaverjassen

Nieuws - Klaverjassen

Let op, u bent niet ingelogd.
U ziet alleen de openbare pagina's.