Metropole01 5220

Biljartvereniging Metropole

Biljartvereniging Metropole is opgericht op 1 oktober 1926. Het is een kleine, gemoedelijke vereniging waar altijd ruimte is om te spelen op een van de vier vaste biljarttafels. De clubavond is met ingang van 1 september 2019 op donderdagavond. Als lid van de Sociëteit kun je verder elke middag van 13.00 uur tot 19.00 uur vrij biljarten. Bovendien zijn er regelmatig biljartactiviteiten op zaterdag of zondag voor alle leden van Sociëteit de Harmonie, waaraan iedereen op elk biljartniveau kan meedoen.

Bij Metropole combineren we onze passie voor biljarten met samen plezier beleven. De ervaring leert ons dat de muizenissen van de week bij Metropole op donderdagavond als sneeuw voor de zon verdwijnen. Wij spelen tegen elkaar vooral libre afgewisseld met een ronde bandstoten. Liefhebbers spelen ook driebanden klein, en we sluiten de avond graag af met enkele potjes tien over rood. Voor wie driebanden groot wil spelen, zijn twee grote biljarttafels beschikbaar. Regelmatig organiseren we een recreatieve spelavond met leuke prijzen. De moyennes van de leden lopen uiteen van 0.3 tot ca. 3.00.

Bestuur:

Herman Kalter, voorzitter
050-3145385; h.kalter@planet.nl

Jack Balkema, secretaris
j.p.balkema@gmail.com

Esso Ferwerda, penningmeester
esso@home.com

Leden van verdienste: Jan Meijer en Dirk Boonstra.

Contact email: secretaris Biljartclub Metropole j.p.balkema@gmail.com

Biljartclub Metropole

Biljartclub Metropole algemeen

Metropole informatie

Bekijk de actuele berichten

Agenda - Biljartclub Metropole

Nieuws - Biljartclub Metropole

Let op, u bent niet ingelogd.
U ziet alleen de openbare pagina's.