Introductie en lidmaatschap

Als je interessse hebt in een lidmaatschap, ben je altijd van harte welkom om de sfeer te komen proeven. Ga bijvoorbeeld eens mee met iemand die al lid is van de Sociëteit. Ken je niemand in de Sociëteit, dan kun je contact opnemen met een van onze gastvrouwen. Zij kunnen je de nodige informatie verschaffen en wegwijs maken binnen de vereniging. Je kunt ook gewoon aanbellen en een kijkje nemen: overdag vanaf 10.00 uur. Meld je dan bij de bar en vertel dat je interesse hebt om lid te worden. Iedereen mag enkele keren vrijblijvend kennis komen maken en meedoen aan een van de activiteiten. Besluit je daarna om lid te worden, vraag dan een inschrijfformulier bij de bar, vul je gegevens in en vraag ook twee aanwezige leden hun handtekening te zetten. Dan hangen zij het formulier daarna op het bord. Als er voldoende nieuwe leden zijn ingeschreven, organiseert het bestuur een introductiebijeenkomst.

Contributie

De contributie bedraagt €225,- per jaar. Het verenigingsjaar loopt van 1 juli t/m 30 juni. Leden woonachtig in de gemeente Groningen die beschikken over de Stadjerspas, krijgen een reductie op de contributie van 50%. Leden woonachtig in een andere gemeente komen, na het overhandigen aan de penningmeester van een bewijs van bijstand, tevens in aanmerking voor deze 50% korting. Wil je het lidmaatschap beëindigen, mail dit aan Antoinette Borchert (ledenadmin@societeitdeharmonie.nl), 4 weken vóór aanvang van het nieuwe verenigingsjaar (uiterlijk 31 mei). We stellen het bijzonder op prijs als je daarbij de reden van je opzegging vermeldt. Wie weet kunnen we de Sociëteit ermee verbeteren.

Toegankelijkheid website: deel alleen voor leden

Bepaalde onderdelen op de website zijn alleen toegankelijk voor leden van de Sociëteit. Wie ingelogd is, heeft toegang tot onderdelen als de ledenlijst, nieuwsbrieven en overige documenten.

Privacyverklaring

Alle leden van Sociëteit De Harmonie gaan bij het aangaan van het lidmaatschap akkoord met de privacyverklaring (pdf). Nieuwe leden krijgen dit document per mail toegestuurd bij de bevestiging van hun lidmaatschap.

Lid Worden

Informatie over lidmaatschap