Bridgen onder begeleiding2

Bridgevereniging Sociëteit De Harmonie

Deze bridgevereniging is op 1 september 2011 opgericht en is lid van de Nederlandse Bridgebond (NBB). Door dit lidmaatschap kan de bridgevereniging rekenen op ondersteuning vanuit de NBB op het gebied van bridge, onderwijs en materialen. Iedereen die bridge gaat leren in de Sociëteit kan na de eerste drie lessen lid worden van deze vereniging. Maar ook andere sociëteitsleden kunnen lid worden.

Op de dinsdagmiddag is er recreatiebridge. Daar wordt begeleiding gegeven: niet tijdens het spelen, maar achteraf. Het aantal spellen dat gespeeld wordt is minder dan op een reguliere speelmiddag. De bedoeling is uiteindelijk dat er doorstroming plaatsvindt naar de bridgemiddag op de maandag, dinsdag en vrijdag.

Voor verdere informatie: zie Bridgen Algemeen of mail naar bridge@societeitdeharmonie.nl

B.V. Sociëteit De Harmonie

B.V. Sociëteit De Harmonie algemeen

Bekijk de actuele berichten

Agenda - B.V. Sociëteit De Harmonie

Nieuws - B.V. Sociëteit De Harmonie

Let op, u bent niet ingelogd.
U ziet alleen de openbare pagina's.