Top-8-Masters toernooi

Al vele jaren wordt in Noord Nederland een reeks open libre toernooien georganiseerd voor spelers tot 7 gemiddeld. Aan het einde van het seizoen worden deze toernooien afgesloten met een Masters toernooi. Van oorsprong heeft het Top-8-Masters circuit 8 speellocaties voor de toernooien. Voor het komende seizoen 2022-2023 zijn dit er 7. Ook onze Sociëteit is al een aantal jaren speellocatie.

Namens Sociëteit De Harmonie organiseer ik dit toernooi.

Als gevolg hiervan is er over de periode 10 oktober tot en met 22 oktober op bepaalde dagdelen een verminderde beschikbaarheid van het aantal biljarttafels. Weliswaar is de inschrijving voor deelname nog niet gesloten, doch op  maandagmiddag 10 oktober zullen 16 deelnemers gaan spelen op de tafels 1 tot en met 4. Met het prepareren van deze tafels zijn deze vanaf 12:30 uur gereserveerd.

Ook op donderdagmiddag en -avond 13 oktober zullen diverse biljarttafels gereserveerd zijn, afhankelijk van het aantal nog komende aanmeldingen.

Op dinsdagmiddag 18 oktober en donderdagmiddag 20 oktober staan tussenronden gepland. Ook dan zullen een aantal biljarttafels gereserveerd zijn.

In overleg met de biljartclubs in de Sociëteit vinden ook op hun clubavonden voor- en tussenronden plaats.

Tot slot is op zaterdag 22 oktober de finale. De 16 finalisten spelen dan op 8 biljarttafels als gevolg waarvan de biljartzaal gedurende deze dag gesloten zal zijn.

Ik dank u bij voorbaat voor uw begrip en medewerking.

Hartelijke groet,

Sjaak Dorrepaal.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol