Oproep: Leesclub recente literatuur

Onder de ‘Literaire Tafel’ van de Harmonie worden naast vele boekpresentaties van heel diverse schrijvers, ook leeskringen georganiseerd.

Op dit moment zijn er twee actieve leeskringen: Biografieën en Politiekmaatschappelijke boeken.

Tot voor kort was er ook een leeskring ‘Recente literatuur’, maar deze is in de coronatijd een stille dood gestorven.

Steeds vaker horen de initiatiefnemers van de Literaire Tafel echter het verzoek om weer zo’n leeskring op te richten!

Bij deze dus een oproep: welke leden voelen voor een leeskring Recente literatuur en wie wil daartoe het initiatief nemen?

Gegadigden kunnen zich melden bij Carla Alma via het mailadres: boekpresentatie@societeitdeharmonie.nl

Rubriek: Algemeen door Ellen Brand