De harmonie cup1

Inschrijving Harmonie Cup seizoen 2015 - 2016 geopend

Wie gaat de derde winnaar worden van de Harmonie Cup? Wordt het dit seizoen eens iemand die niet bij Biljartclub de Harmonie speelt, zoals de vorige winnaars Herman Schoenmacker en Jerrit Veenstra? En/of wordt het een vrouwelijk lid van onze sociëteit? We zullen het pas op 21 mei 2016 weten. Tot die tijd worden -net als de afgelopen jaren- eerst 3 voorronden gehouden om te bepalen welke 16 spelers aan de finalewedstrijden mee mogen doen.

Inschrijven (t/m 10 oktober 2015)
Met ingang van 7 september kan er ingeschreven worden voor deze derde editie van de Harmonie Cup. Dat kan door je op te geven op de intekenlijst die naast de bar hangt of door een e-mail te sturen naar Marjet Simmelink (msimmel@xs4all.nl). Als je mailt, vermeld dan je naam, telefoonnummer, e-mailadres, spelsoort en moyenne (de laatste twee alleen als je de vorige keren niet hebt meegedaan). We hopen natuurlijk dat alle deelnemers aan de eerste twee edities ook nu weer meedoen en dat veel nieuwe deelnemers zich zullen opgeven. Het maakt niet uit hoe goed je bent; iedereen heeft een gelijke kans de finale te halen en die te winnen.

Opzet en regels
De opzet en verdere regels zijn bijna hetzelfde als de afgelopen seizoenen. Er zijn enkele aanpassingen, c.q. verduidelijkingen in de regels opgenomen m.b.t. de handicaps en de bandspelers hebben nu de keus tussen bandstoten en driebanden.
Alle informatie is te vinden op onze website op deze pagina.

Eerste ronde
De eerste ronde wordt gespeeld tussen 26 oktober en 19 december.

Finaledata
De finalewedstrijden worden gespeeld op vrijdagavond 20 en zaterdag 21 mei 2015. Houd die data dus vast vrij!

Biljartcommissie
De biljartcommissie die dit jaar de Harmonie Cup organiseert bestaat uit Eppo Viswat, Marjet Simmelink, Bert Koning en Ruud Boelens.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Ruud Boelens