Schermafbeelding 2022-03-04 om 10.19.26

Initiatief voor schaken in de de Harmonie

We zijn met een paar mensen bij elkaar gekomen voor de eerste schaakbijeenkomst. Tijdens het brainstormen hebben we elkaar een beetje leren kennen en afspraken gemaakt. Hierbij hebben we het volgende afgesproken.

We komen iedere eerste maandag van de maand bij elkaar, tussen 12.00 - 14.00 uur. De eerste bijeenkomst is maandag 4 april. Laten we eerst in het grand café verzamelen om daarna een geschikte plek te zoeken.

We kunnen dan partijtjes schaken, misschien eens een partij naspelen van een grootmeester, wellicht iemand uitnodigen om een keer les te geven. Kortom, wat ons betreft starten we en zien dan hoe de club zich ontwikkelt.

In ieder geval hebben we ook een account gemaakt op de app chess.com en zijn online al begonnen. En we hebben al een app groepje. Natuurlijk kunnen we elkaar ook uitnodigen om op een andere dag of tijdstip eens een partijtje te spelen.

Het zou ontzettend leuk zijn als er meer mensen mee gaan doen en we een leuke schaakclub kunnen vormen. We bezinnen ons nog op een naam, dus als iemand een suggestie heeft??

Ik wil wel contactpersoon zijn. yvonne2112@ziggo.nl

Yvonne van den Berg