Het nieuwe klaverjas seizoen

Bijna elke laatste donderdag van de maand is er een klaverjas avond. [Niet in juli/augustus en niet als er een Algemene Leden Vergadering is] Deze avonden plegen in het algemeen zeer geanimeerd te verlopen. Er zijn ca 60 leden die worden aangeschreven, gemiddeld verschijnen er 20 klaverjassers, waaronder ook niet-leden. Er kan dus nog wel wat bij. Voor niet-leden geldt een eigen bijdrage van 5 euro pp. maar daar krijgt u dan ook een mooie avond met leuke prijsjes voor.

In de vacantieperiode heeft het klaverjassen plaatsgevonden op locaties als Marbella, Nice, Pisa, Parijs, Cotau en zo verder. Maar op 27 september is het weer zo ver en gaan we in Groningen van start. De begintijd is steeds half acht.

U kunt zich opgeven via het mailadres: klaverjassen@societeitdeharmonie.nl

de opperklaverjassers: Jack Blaauw & Hans van de Sande

Rubriek: Algemeen, Kaartspelen door w.hooijer@home.nl