Harmonie Cup seizoen 2022-2023

Beste biljarters (m/v)

Het afgelopen jaar is de strijd om de Harmonie cup weer opgepakt. In hoeverre het na-ijlen van de beperkingen door het coronavirus nog een rol hebben gespeeld bij de hoeveelheid aanmeldingen, is niet na te gaan. Feit is dat de deelname op een lager pitje stond dan in de pré-corona periode. Dat kan dus nu beter!  We kunnen weer zonder beperkingen aan de slag.

Dus: schrijf je in voor de editie 2022-2023.

De eerste ronde start half oktober en duurt tot eind december (zo rond de kerstdagen), de tweede ronde start begin januari en eindigt eind februari en de derde ronde begint begin maart en eindigt eind april. De finale wordt in mei gespeeld.

Net als in voorgaande jaren wordt er in twee categorieën gespeeld, namelijk libre / bandstoten en driebanden.

Wanneer je wilt meedoen, kun je je aanmelden bij Jack Balkema, of bij Henny Kars. Je kunt je ook aanmelden via het inschrijfformulier dat op het prikbord in de sociëteit aanwezig is.

Wil jij bij aanmelding je naam vermelden, alsmede je mailadres en het moyenne, uiteraard ook voor welke categorie je je opgeeft. Je mag aan beide soorten deelnemen.

Groet,

Henny Kars/Jack Balkema

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol