Harmoniekoor

Bij het Harmoniekoor treffen sociëteitsleden die graag zingen elkaar bijna wekelijks om te repeteren. Op woensdag van 17.00 tot 18.30 uur is het koor te vinden bij de vleugel in de grote zaal waar pianist en dirigent Wouter de Koning zorgt voor de muzikale ondersteuning. Iedereen kan meedoen, geschoolde stemmen en beginnende zangers. Het gaat erom dat je plezier hebt in zingen. Het koor treedt éénmaal per jaar op binnen de sociëteit, soms ook bij speciale gelegenheden zoals bijvoorbeeld tijdens de nieuwjaarsreceptie of met Kerst.
In 2008 is het koor opgericht door een paar leden die graag met elkaar wilden zingen. Inmiddels bestaat het koor 15 jaar en telt het meer dan 30 leden. Het repertoire is uitgebreid: regelmatig wordt drie- of vierstemmig gezongen. Maar het blijft een laagdrempelig koor, met een hoog gezelligheidsgehalte.

Budget

De koorleden betalen een eigen bijdrage waarvan de hoogte jaarlijks wordt vastgesteld, mede op basis van het aantal koorleden en de bijdrage vanuit Sociëteit De Harmonie. Op dit moment bedraagt die eigen bijdrage 70 euro per jaar.

Wil je meezingen?

Heb je interesse, komt gewoon eens kijken of zing een keertje mee, tijdens de repetitietijd op woensdagmiddag (zie boven). Je kunt je aanmelden bij  koor@societeitdeharmonie.nl

Optreden bijwonen?  Hierbij het laatste optreden!

Wanneer een optreden wordt gepland zetten we dat in de agenda en op de homepage. Daarvan wordt naderhand ook verslag gedaan en worden foto’s geplaatst.

Kunst & Cultuur

Kunst & Cultuur algemeen

Exposities

Klassieke muziek

Combo

Koor

Actueel

Bekijk de actuele berichten

Agenda - Kunst & Cultuur

Nieuws - Kunst & Cultuur

Let op, u bent niet ingelogd.
U ziet alleen de openbare pagina's.