497dc639-bd04-4dd5-85b3-3e884e0ec2e8

Tentoonstelling Spelen met verf

19 augustus 2022 17:00

Cees van der Veur (1951) was 40 jaar lang docent tekenen in het speciaal onderwijs. Naast zijn docentschap had hij jarenlang een kindertheater, was politiek actief en maatschappelijk betrokken zowel landelijk als lokaal bij aandachtswijken. Ook was hij jarenlang lid van de cliëntenraad van Zinn.

Cees schildert figuratief en kreeg les van Herman van Hoogdalem (docent Minerva). Zijn onderwerpen zijn divers, maar schilderen in de buurt van Aix en Provence of aan de Seine in Parijs zijn voor hem bijzonder.

De opening van deze tentoonstelling zal worden verricht door Berndt Benjamins, voormalig wethouder van Cultuur.

U bent van harte welkom bij societeit de Harmonie, Kreupelstraat 10.

Rubriek: Algemeen, Kunst & Cultuur, Expositie door Ellen Brand