foto

Optreden orkest Het Blauwe Uur

4 juli 2021 14:00

Op zondag 4 juli zal voor de leden van sociëteit de Harmonie orkest Het Blauwe Uur optreden in de zaal van de Buitensociëteit aan de Meerweg in Haren aan het Paterswoldsemeer.
Het gaat om de bovenverdieping, waar we over een mooie zaal én een groot terras kunnen beschikken. Er is horeca aanwezig voor de nodige versnaperingen. Aanvang 14.00 uur

Het Blauwe Uur brengt een muzikaal en poëtisch Nederlandstalig programma met eigen werk en bewerkte covers uit (Oost)Europa waarin de melancholie vrolijk stemt en meezingen mag.Het repertoire omvat chansons, musette-, rebètika-, balkan- en gypsy stukken; muziek die we gemakshalve typeren als ‘Europeana’.
Tim Meeuws:      zang en baglama
Conny Essbach:  accordeon en zang
Ron Glasbeek:    contrabas en zang
Bert Heikema:    gitaar en zang

Kortom garantie voor een gezellige middag in deze bijzondere locatie.
Omdat er maar plaats is voor maximaal 40 mensen, geef je dus snel op via
cultuuropzondag@societeitdeharmonie.nl