Kor voet trofee

Kor Voet Trofee 2022

10 december 2022 13:30 17:00

Kor Voet Trofee Op zaterdag 10 december 2022 om 13.30 uur wordt de vijfde editie van de Bridgedrive om de Kor Voet Trofee gespeeld in Sociëteit De Harmonie. Dit terugkerende eindejaars bridgetoernooi is ook voor gasten toegankelijk. Iedere bridger speelt zijn eigen systeem en de deelname bedraagt  €5,– euro (contant) per paar, bedoeld om prijsjes te kunnen kopen. Schrijf je in. Let op: er wordt gespeeld met een maximum aantal paren van 34 paren in twee lijnen A en B spelers door elkaar. Tevens worden er heerlijke hapjes geserveerd. Inschrijven kan op onze clubsite 12046.bridge.nl  Gaarne inschrijven per paar. Kom op tijd zodat we om 13.30h kunnen beginnen. Contactpersonen:   Harry Schuur.   hadischuur@gmail.com Wie was Kor Voet? Kor Voet was een zeer gerespecteerd lid die veel voor de Harmonie heeft gedaan en jaren in de Bridge Commissie heeft gezeten. Op zijn initiatief is er jarenlang een eindejaars drive georganiseerd. Dit toernooi is naar hem vernoemd en heeft een wisselbeker ter beschikking gesteld. Hij heeft dit echter nooit mogen meemaken. Dit jaar wordt voor de vijfde keer om de Kor Voet Trofee gestreden.

Rubriek: Bridgen, B.V. Sociëteit De Harmonie door Harry Schuur