Biljartwedstrijden 25 en 26 november a.s.

25 november 2022 26 November 2022

Geachte leden,

Er zullen de komende maand een aantal (belangrijke) biljartwedstrijden zijn op vrijdagavond en zaterdagmiddag, waaronder P.K.'s en bekerwedstrijden. Als gevolg hiervan zal er een verminderde beschikbaarheid zijn voor ''vrij biljarten'' op die dagen.

Te beginnen met a.s. vrijdag en zaterdag. Dan zullen voorwedstrijden PK Libre 1e Klas worden gespeeld, op 2 kleine tafels. Daarnaast spelen op vrijdagavond de 3 Banden Klein- én Groot Teams. U bent natuurlijk van harte welkom om dit alles te aanschouwen. Info over de andere wedstrijden volgt!

Met vriendelijke groet,

Sjaak Dorrepaal