Openingstijden:

- Maandag t/m donderdag: 10 - 24 uur.

- Vrijdag: 10 - 20 uur. Tenzij er biljartwedstrijden en/of activiteiten zijn. Dan tot max 24 uur.

- Zaterdag: 12 - 18 uur.

- Zondag: gesloten, behalve bij speciale gelegenheden en activiteiten. Zie de Agenda en/of Nieuws.

N.B. De bekende ''Laatste Ronde''  in het Grand café zal tot plusminus een half uur vóór sluitingstijd duidelijk gemeld worden door de dienstdoende gastheer/gastvrouw, rekening houdend met het feit dat de activiteiten op het sluitingsuur zijn afgelopen.

Overige tijden:

Van deze sluitingstijden wordt afgeweken bij bijzondere activiteiten en evenementen. Zo is er het hele jaar door een aantal concerten op zondag, soms een bridgedrive, Mahjongwedstrijd en/of een biljartwedstrijd op vrijdag/zaterdag.

Exacte informatie over deze activiteiten vind je elders op deze site bij Nieuws en Agenda, in de nieuwsbrieven, via de commissies en op de prikborden (bij de entree en naast de bar). Vrijwel alle activiteiten zijn voor leden gratis toegankelijk!

Sociëteit De Harmonie
Kreupelstraat 10